هرچیزی برای خود قاعده ای دارد .

خرید بک لینک

کاش سر همان ساعت دیروز آمده بودی . اگر مثلا سرساعت 4 بعد از ظهر بیایی من از ساعت سه تو دلم قند آب می شود و هر چه ساعت جلوتر برود بیش تر احساس شادی و خوشبختی می کنم . ساعت چهار که شد دلم بنا می کند شور زدن و نگران شدن . آن وقت است که قدر خوشبختی را می فهمم! اما اگر تو وقت و بی وقت بیایی من از کجا بدانم چه ساعتی باید دلم را برای دیدارت آماده کنم ؟...هر چیزی برای خودش قاعدهای دارد .

مسولیت در قبال اهلی کردن...

ما را در سایت مسولیت در قبال اهلی کردن دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 49 تاريخ: شنبه 17 مهر 1395 ساعت: 6:22

صفحه بندی